Foto's - Reisverslag uit Faro, Portugal van Mariëlle Buuren - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Faro, Portugal van Mariëlle Buuren - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Mariëlle

Blijf op de hoogte en volg Mariëlle

27 April 2012 | Portugal, Faro

Hierbij ook de foto's nog die bij het vorige verslag horen!

  • 27 April 2012 - 17:50

    Oma Alkmaar:

    leuke fotos hoor groetjes Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëlle

Voor mijn studie ga ik, samen met Erik, voor 5 maanden naar Faro, Portugal. Daar zal ik beginnen met een snelcursus Portugees en vervolgens een aantal vakken volgen en stage lopen. Ben je benieuwd wat ik beleef tijdens mijn reis? Lees dan mee in het reisdagboek.

Actief sinds 02 Jan. 2012
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 14953

Voorgaande reizen:

26 Januari 2012 - 27 Juni 2012

Faro

Landen bezocht: